Budowa stron internetowych

Pokażemy Cię w Internecie od najlepszej strony

Jak tworzymy strony internetowe

Posiadamy kompetencje niezbędne do stworzenia dla Twojej firmy nowoczesnego kanału komunikacji z klientem. Do pracy podchodzimy metodycznie, zaczynając od analizy rynku i planów rozwoju przedsiębiorstwa. Gdy już wiemy, co chcemy osiągnąć, zabieramy się za pisanie tekstów, opracowanie projektu graficznego, tworzenie ilustracji, fotografowanie produktów i zespołu. Różne wersje materiałów opracowujemy dla różnych mediów – inne z przeznaczeniem na witrynę internetową, inne facebookowy fanpage, a jeszcze inne do Google Maps. Programujemy mechanizmy witryny, dbając by była łatwa w późniejszej aktualizacji. Na koniec sprawdzamy, jak naszą pracę widzą wyszukiwarki i optymalizujemy to co się da.

ANALIZUJEMY

RYNEK I KLIENTÓW DOCELOWYCH

PROJEKTUJEMY

UKŁAD, PISZEMY TEKSTY, ROBIMY ILUSTRACJE

FOTOGRAFUJEMY

Wnętrza, pracowników i produkty

PROGRAMUJEMY

W RÓŻNYCH JĘZYKACH DBAJĄC O SZYBKOŚĆ

OPTYMALIZUJEMY

WITRYNĘ POD KĄTEM WYSZUKIWAREK

NASZE REALIZACJE

Naszymi klientami są głównie firmy prawnicze – adwokaci, radcy prawni, notariusze i doradcy podatkowi. Tworzymy też inne witryny – dla restauracji, firm budowlanych czy salonów piękności.

Zlecenia realizujemy kompleksowo, począwszy od zapoznania się z oczekiwaniami klienta i rynkiem docelowym do którego skierowana jest witryna, poprzez opracowanie koncepcji, projektu graficznego, napisanie wszystkich tekstów i optymalizację witryny SEO.

[oceanwp_library id="789"]

STRONA INTERNETOWA – CENA

Strona internetowa cena

Nie odkryjemy Ameryki jeśli powiemy, że koszt budowy typowej strony internetowej przede wszystkim zależny jest od nakładu pracy potrzebnej na jej wykonanie. Jeśli pracochłonność zestawimy ze stawką godzinową wynagrodzenia twórców, otrzymamy w przybliżeniu cenę końcową. W przybliżeniu, bo doliczyć należy jeszcze ewentualny koszt zakupu praw do zdjęć oraz ew. prace dodatkowe, takie jak sesja zdjęciowa. Niekiedy projekt wymaga zakupu licencji oprogramowania wykorzystanego podczas budowy strony, np. platformy Elementor Pro lub niestandardowych, płatnych wtyczek. Zwykle jednak bazujemy na bezpłatnym oprogramowaniu i bezpłatnych zdjęciach stockowych, więc cena zależna jest od pracochłonności. 

Typowa witryna internetowa kancelarii prawnej, taka która potrafi zdobywać klientów i w ten sposób zarabiać, składa się z około dwudziestu stron, z których 4 są obszerniejsze i zostały szczegółowo opracowane pod kątem SEO, a pozostałe to: strona główna, kontakt, o firmie, oraz 10 stron produktowych, wymaga poświęcenia 5 dni pracy. Mamy tu na myśli całość prac, włącznie z postawieniem i konfiguracją serwera internetowego, konfiguracją kont pocztowych, instalacją instancji WordPressa i niezbędnych wtyczek. Wspomniane 5 dni pracy to w M2A 3000 zł netto. 

Jeśli zlecenie jest prostsze i ogranicza się do konieczności wykonania tylko jednej, za to dłuższej strony, plus ewentualnie kilku stron pomocniczych, jak na przykład „kontakt”, pracochłonność będzie  znacznie mniejsza, co oczywiście istotnie obniży cenę. Stworzenie takiej witryny wymaga około 2-3 dni pracy, więc kwota na fakturze powinna wynosić 1200-1800 zł netto. 

Podejmując się wykonania bardziej skomplikowanych projektów, oraz takich, w których pracochłonność trudna jest do przewidzenia w momencie zawierania umowy, większość klientów decyduje się na umowę z ceną wynikającą z kosztorysu końcowego. W takim przypadku na poszczególnych etapach realizacji zlecenia na bieżąco raportujemy dotychczasową pracochłonność, przewidywalną pracochłonność poszczególnych etapów oraz prognozowaną, zmieniającą się cenę końcową. 

PLANY CENOWE

Ze względu na różne wymagania klientów, w zasadzie każdy projekt wymaga osobnej wyceny. Mimo tego, aby przybliżyć rozpiętość cen naszych usług, przygotowaliśmy cztery typowe plany cenowe. Podane ceny są wartościami netto.

Na start

Plan „Rozwój” stworzyliśmy dla klientów, którzy chcą stworzyć internetowy kanał komunikacji z klientami, ale z różnym względów chcą ograniczyć wydatki. Dla nich mamy propozycję „Na start” – sensowne minimum. W ramach usługi tworzymy witrynę składającą się ze strony startowej oraz 10 podstron. Od uznania klienta zależy, co się na niej znajdzie. W razie potrzeby piszemy krótkie teksty. Na strony wrzucamy otrzymane  materiały oraz zdjęcia i grafiki z dostępnych w Internecie katalogów. Całość dopasowujemy do przeglądania na telefonach komórkowych, tabletach i komputerach stacjonarnych, po czym instalujemy na wskazanym przez klienta serwerze. Załączony CMS (WordPress) umożliwia prowadzenie bloga (aktualności) oraz modyfikację treści. Witrynę łączymy ze wskazaną wizytówką na  Google Maps. W razie potrzeby przeprowadzamy dodatkowe prace zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

cena: 2000 zł

Ekspansja

Planem „Ekspansja” adresowany jest  do klientów, którzy chcieliby zaistnieć w Internecie na poważnie, pełniej wykorzystując jego możliwości reklamowe. W ramach usługi tworzymy witrynę składającą się ze strony startowej oraz 20 podstron. Sami piszemy teksty lub korzystamy z materiałów powierzonych. Do wszystkich stron dokładamy zdjęcia i grafiki z dostępnych w Internecie katalogów. Witrynę dopasowujemy do przeglądania na telefonach komórkowych, tabletach i komputerach stacjonarnych i instalujemy na wskazanym serwerze. Załączony CMS (WordPress) umożliwia prowadzenie bloga (aktualności) oraz modyfikację treści. Witrynę łączymy ze stworzoną w razie potrzeby wizytówką w Google Maps i profilem na Facebooku. W razie potrzeby przeprowadzamy dodatkowe prace zgodnie z cennikiem usług dodatkowych. Opcjonalnie, w ramach osobnego rozliczenia organizujemy mini sesję zdjęciową. 

cena: 3000 zł

Dominacja

Plan „Dominacja” przeznaczony jest dla klientów chcących podkreślić swoją mocną pozycję rynkową, w pełni wykorzystując możliwości reklamowe Internetu. W ramach usługi tworzymy witrynę składającą się ze strony startowej oraz 40 podstron. Osiem ze wskazanych stron rozbudowujemy pod kątem SEO. Takie strony są dłuższe, mają objętość 4000-6000 znaków, zawierają spis treści, śródtytuły i sekcje. Reszta stron jest krótsza, mają charakter informacyjny. Otrzymane od klienta teksty modyfikujemy pod kątem wysokiej pozycji na liście wyszukiwań Google (SEO). Dokładamy zdjęcia i grafiki z dostępnych w Internecie katalogów. Witrynę dopasowujemy do przeglądania na telefonach komórkowych, tabletach i komputerach stacjonarnych i instalujemy na serwerze. Załączony CMS (WordPress) umożliwia prowadzenie bloga (aktualności) oraz modyfikację treści. Witrynę łączymy ze stworzoną w razie potrzeby wizytówką w Google Maps i profilem na Facebooku. W razie potrzeby przeprowadzamy dodatkowe prace zgodnie z cennikiem usług dodatkowych.

cena: 6000 zł

SPÓJNY, CAŁOŚCIOWY WIZEruNEK

Czy wiesz, że witryna internetowa nie jest jedynym kanałem dotarcia do klientów w Internecie? Ludzie młodzi bardzo często niemal do wszystkiego używają Facebooka. Najmłodsi nie wyobrażają sobie świata bez Instagrama. Osoby szukające punktu usługowego czy restauracji, wchodzą na Google Maps. Na wszystkie te potrzeby mamy dobrą odpowiedź. Tworzymy spójny, całościowy wizerunek firmy w Internecie.

Strona internetowa zawiera najszerszą informację i firmie, oferowanych usługach i produktach.

Fanpage na Facebooku dużo bardziej angażuje klientów w interakcję z firmą i jest doskonałym medium do zamieszczenia aktualności.

Często to właśnie Google Maps generuje najwięcej kontaktów z klientami. Potrafimy zadbać, aby Twoja firma była wysoko na liście wyszukiwań.

Jeśli możesz pokazać swoją ofertę za pomocą zdjęć, Instagram sprawdzi się świetnie, szczególne gdy klientela składa się z ludzi młodych..

Budując witryny internetowe opieramy się na naszych wieloletnich doświadczeniach. Możemy przewidzieć, który pomysł będzie działał, a co raczej się nie sprawdzi. Dla każdej branży wskazujemy optymalne rozwiązanie, które przyniesie oczekiwane efekty. sprawdzonych,  skutecznie działających rozwiązaniach. 

STRONY FIRMOWE, WIZERUNKOWE I INSTYTUCJI. Serwisy budujące wizerunek marki, firmy, instytucji lub osoby, ściśle dopasowane do oczekiwanego efektu.

LANDING PAGE. Pojedyncze, ale nierzadko rozbudowane strony zbierające leady kampanii reklamowych i akcji promocyjnych.

STRONY PRODUKTOWEKatalogi produktów, opisujące ich cechy, zawierające wyszukiwarki, a na życzenie sklep internetowy.

WITRYNY INFORMACYJNEStrony ukierunkowane na częstą aktualizację treści, często przybierające formę blogu z licznymi wpisami.

BUDUJEMY WITRYNY INTERNETOWE

UCZCIWE I SKUTECZNE

Niemal każdej firmie posiadającej witrynę internetową zależy na jej popularności, bo zwykle przekłada się ona na efekty w postaci nowych klientów. Dlatego właściciele obserwują statystykę odwiedzin, pozycję na liście wyszukiwań, a trochę rzadziej zwracają uwagę na inne wskaźniki, takie na przykład jak „współczynnik odrzuceń”, ilustrujące odbiór witryny przez odwiedzających. Najważniejsze dla nas nie są liczby odsłon, ale stworzenie witryny www, która będzie atrakcyjna dla klientów zleceniodawcy.

Tworząc witryny dla klientów staramy się, aby były one uczciwe – z dobrymi, merytorycznymi tekstami, pokazujące etyczne podejście do pracy i życia ich twórców i właścicieli. Chyba każdy spotkał się ze stronami internetowymi stworzonymi tylko po to, by generować sztuczny ruch. My tego nie robimy! Odradzamy korzystanie z farm linków zwrotnych, przeładowania strony frazami kluczowymi czy tworzenia chwytliwych tytułów mających niewielki związek z zawartością. Nasze prace są uczciwe.

Istotną i najbardziej pracochłonną częścią realizacji zleceń jest tworzenie dobrych, wartościowych treści, w których odwiedzający mogą znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Taka strona nie może być kompilacją materiałów przekopiowanych z innych witryn. Ma być oryginalna, a jej tworzenie musi się wiązać z dogłębnym poznaniem tematu przez copywritera. 

Z doświadczenia wiemy, że na dłuższą metę takie podejście daje najlepsze efekty.

TREŚCI NAPISANE Z MYŚLĄ O WYSOKIEJ POZYCJI NA LIŚCIE WYNIKÓW WYSZUKIWAŃ 

Witryny mają żyć! Powinny łatwe do  edycji przez pracowników firmy

Witryny dobrze wyglądające na każdym urządzeniu – komputerze, telefonie i tablecie

strony internetowe mają zarabiać pieniądze i to jest ostatecznie miarą sukcesu jej twórcy

Jak wygląda proces tworzenia strony internetowej?

Nasza współpraca rozpoczyna się ustalenia zakresu prac, ceny, zawarcia umowy i uregulowania ewentualnej zaliczki. Na początku pragniemy poznać gust zamawiającego i poczucie jego estetyki. Najłatwiej, gdy klient wskaże nam kilka stron internetowych, które mu się podobają. Na tej podstawie  tworzymy brief kreatywny i  opracowujemy wstępny projekt wyglądu witryny zawierający stronę główną i jedną z podstron.  Po wprowadzeniu niezbędnych poprawek przystępujemy do dalszych prac – piszemy teksty, dobieramy ilustracje. Gdy witryna jest gotowa, prosimy uwagi. Jeśli wszytko jest na tip top, dokonujemy jeszcze końcowych prac uwzględniających optymalizację SEO oraz zgłoszenie witryny do indeksowania. Przeprowadzamy również darmowe szkolenie, aby każdy klient mógł sam, jeśli ma na to ochotę, zarządzać swoją stroną.

Jak powinna być zbudowana dobra strona internetowa?

Dobra strona przede wszystkim powinna być skuteczna, czyli realizować potrzeby klienta. Takimi celami mogą być: akwizycja nowych zleceń, pozyskiwanie klientów, sprzedaż online, tworzenie wizerunku czy też zapewnienie kontaktu z klientami. Cele te determinują sposób wykonania witryny i rodzaje użytych środków. Niezależnie od tego, każda witryna internetowa powinna zapewniać:

  • przejrzysty i intuicyjny układ,
  • responsywność, czyli zachowanie optymalnego układu na każdym urządzeniu,
  • przyjazność dla użytkownika (UX),
  • spójny design i estetyka,
  • wysoką jakość treści,
  • szybkość ładowania,
  • optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO),
  • bezpieczeństwo.

Wszystkie te elementy bierzemy pod uwagę planując realizację zlecenia. 

Czy warto samemu zbudować stronę internetową?

Z tworzeniem stron internetowych jest trochę jak z leczeniem – każdy trochę się na tym zna, albo zna kogoś, kto mówi, że się zna. Budowa stron internetowych to dziedzina taka jak każda inna – żeby to dobrze robić, trzeba posiadać specjalistyczną wiedzę i doświadczenie. Owszem, każdy może posłużyć się kreatorem, czy gotowym szablonem, ale osoba bez należytych kwalifikacji, nie jest w stanie stworzyć witryny, tak żeby mogła zarabiać pieniądze. Poza tym, jaki jest sens tworzyć poświęcać na prace dwa-trzy razy więcej czasu niż profesjonalista, jeśli osoba ją zamawiająca – notariusz czy adwokat, może w tym czasie zarobić kilka razy tyle wykonując swój zawód? Nasz zespół składa się ze specjalistów, dlatego budowa stron internetowych nie stanowi dla nas żadnego problemu – robimy to wydajnie, z przyjemnością i z łatwością.

Ile czasu zajmuje stworzenie strony internetowej?

Wszystko zależy od rodzaju strony i postawionych celów. Jednostronicową witrynę internetową typu landing page można stworzyć w kilka godzin bazując na gotowych szablonach. Jednak nawet, gdy mamy do czynienia z jedną stroną, bez podstron, napisanie wartościowych, oryginalnych tekstów to już nie jest zadanie na kilka godzin. W praktyce najprostsze nasze realizacje powstają w kilka dni, ale są i takie, nad którymi spędziliśmy wielokrotnie więcej. Działa zasada, na którą często się powołujemy – im więcej mamy czasu na realizację zlecenia, tym lepszy będzie efekt. Z tego powodu czasem zaczynamy współpracę z klientam od pytania – jakim budżetem dysponuje. Znając go możemy optymalnie zaplanować zadania i niezbędny czas. 

Jakie korzyści przynosi strona internetowa?

W zależności od specyfiki danej branży, korzyści z posiadania dobrej witryny internetowej są różne. Większość naszych klientów zlecając nam wykonanie witryny internetowej oczekuje, że przyniesie im ona nowe zlecenia. Kolejną korzyścią, jaką zapewnia strona internetowa, jest zaprezentowanie firmy z uwzględnieniem zakresu usług, portfolio, udokumentowania wykonanych prac. Chcą być gotowi na scenariusz, gdy potencjalni klienci kontakt zdobywają sami, np. przez znajomych, ale zanim wykonają telefon, chcą się upewnić, że to właściwa firma, do której należy zadzwonić.  Poza tym wszystkim strona internetowa dostarcza pełnych informacji kontaktowych – adresu, godzin pracy oraz, jak ma to miejsce w przypadku notariuszy, listy dokumentów potrzebnych do realizacji czynności notarialnej.